Авто-мото клуб активного відпочинку Navigator 4x4
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
NAVIGATOR 4X4
Байк-зліт
...
Міні профіль
Привет: Гість

Гість, ми раді вас бачити. Пожалуйста зареєструйтесь чи авторизуйтесь!
Наше опитування
Яке у Вас авто
Всього відповідей: 163
Головна » Статті » Статі

Підготівка свого "коня" до водних перешкод
Як відомо, попадання води в агрегати позашляховика призводить або до моментальної смерті (гідроудар двигуна), або до важкої тривалої хвороби з аналогічним результатом (вихід з ладу Шрусов, хрестовин, коробок з-за попадання води в масло). Так давайте продовжимо життя нашому джипу і зробимо його стовідсотковим позашляховиком.



ДВИГУН


Як не крути, а двигун повинен дихати повітрям.Тому, якщо ми хочемо підкорювати водні простори, необхідно встановити зовнішній повітрозабірник, виведений на рівень даху, - шноркель. Можна купити вже готовий шноркель, наприклад фірми Safari snorkel. На користь такого рішення говорить те, що ви одразу отримаєте стильну і надійну конструкцію, здатну прикрасити будь-який джип, будь то TLC 40 або ТLС 100. А можна вигадати що-небудь самостійно, якщо ви не бажаєте витрачати близько $ 300 на шматок пластику і кілька болтів.

Крім того, вода може потрапити в двигун наступними шляхами:

- Заливна горловина системи змащення (Ставимо надійну прокладку і намертво загортаємо кришку масляної горловини.)

- Отвір масляного щупа (Якщо пробка щупа зносилася і не забезпечує щільного з'єднання, - міняємо. Зовсім забивати отвір і викидати щуп не варто, - все ж його не дарма придумали. Але як міра на крайній випадок, зійде.)

- Сапун вентиляції картера двигуна (По-хорошому, його потрібно з'єднати шлангами з системою забору повітря)

- Випускна система (При працюючому двигуні вода до нього не потрапить через різницю тисків всередині останнього і атмосферного. Але якщо двигун заглох, заводити його не варто, - вода може потрапити в циліндри по вихлопній системі. У цьому випадку слід витягти позашляховик з води , викрутити свічки й прокрутити двигун стартером. Вода виллється через отвори .. Щоб позбавити себе від можливої ​​мороки, деякі джипери виводять вихлопну систему цілком на дах. Але дане рішення не естетично.)

Але і це ще не все. Бензинові двигуни потребують герметизації системи запалювання. Адже вода - відмінний провідник електрики! У боротьбі з нею нам допоможе силіконовий герметик, з допомогою якого клеять суцільноскляні акваріуми. Він має чудову особливістю не розсихатися при тривалому перебуванні поза водного середовища.

Для початку замінюємо всі проводи на фірмові силіконові. Потім настає черга трамблера - садимо його кришку на герметик .. З котушкою запалювання (реле) можна вчинити аналогічно, а можна і радикально - взагалі перенести їх у сухий салон.Якщо двигун інжекторний, туди ж можна перекинути і комп'ютер. Наостанок заливаємо герметиком всі залишилися контакти, не забувши про додаткові аксесуари (галогенки на кенгурин і лебідку, якщо вона електро-). До речі, в нижній частині відбивачів всіх фар необхідно просвердлити отвори для зливу води. Лампочки - вони ж теж електричні.

Тепер, перш ніж розслабитися і попити пивка, слід зайнятися вентилятором системи охолодження двигуна. Ви ж не хочете, щоб при потраплянні в воду він розбризкував цю рідку субстанцію по всьому підкапотному простору? До того ж, це ще не найстрашніше. При контакті з більш щільною, ніж повітря, середовищем, лопаті крильчатки вентилятора можуть загнутися (якщо вони металеві) і пошкодити чого-небудь життєво важливе, наприклад, радіатор. Тому при форсуванні бродів вентилятор краще про всяк випадок відключити.Добре, якщо в конструкції вашого улюбленця це вже передбачено і вентилятор у вас електричний (виводимо тумблерочек на торпеду) або роз'єднується допомогою віскомуфти. Тоді сміливо можете бігти за пивом. Якщо немає, доводимо конструкцію до вищенаведених варіантів. Ну а якщо спрага пива все ж пересилює, можна просто знімати ремінь приводу вентилятора перед кожною калюжею.


ТРАНСМІСІЯ


У агрегати трансмісії вода може потрапити двома шляхами - через сапуни і сальники. Сапуна обладнані всі агрегати (коробка передач, раздатка, редуктори мостів), мастило яких здійснюється за допомогою масла. Масло виконує не тільки змащувальні функції для зменшення тертя, але і відводить тепло від зубчастих пар. Нагріваючись, воно розширюється, тиск усередині агрегатів підвищується, і якби корпусу не мали зв'язку з атмосферою, масло б просто видавлювати назовні через сальники (що і відбувається, якщо сапун забився). Зв'язок же з атмосферою і виконує цей самий сапун - патрубок, що стирчить у верхній частині корпусу.

Як правило, сапуни мостів оснащені трубками, виведеними куди-небудь під кузов, а сапуни коробок, через їх досить високого, на думку виробників, розташування не оснащені нічим. У нас же думку інше, тому слід подбати про те, щоб вода через сапуни не потрапила в агрегати трансмісії.Здійснюється це висновком сапунів на достатню висоту за допомогою армованих водопровідних шлангів, знайти які можна на будь-якому ринку будматеріалів. Найкращим варіантом буде система забору повітря двигуна. Оскільки вона обладнана шноркелем, шланги доведеться тягнути лише в підкапотний простір, а не до самого даху.

Ось і все. Але заспокоюватися на цьому не варто.Оскільки сальники мають погану звичку зношуватися, вода все одно буде просочуватися крізь них у незначних кількостях. Тому при частому використанні позашляховика в якості амфібії необхідно регулярно контролювати наявність води в олії. Особливу увагу слід приділяти агрегатів, які мають консистентне мастило. Погодьтеся, краще зайвий раз поміняти мастило в ШРУС, ніж потім міняти сам ШРУС.



ПАЛИВНА СИСТЕМА

Багато хто забуває, що паливний бак теж має систему вентиляції, тому крім ревізії прокладки заливний горловини необхідно вивести вище сапун бака.



КУЗОВ


Оскільки кузов споконвічно не може бути абсолютно герметичним, доведеться змиритися з намоканням крісел і штанів. Особливо це актуально для машин, у яких зроблений ліфт кузова - як правило, вода охоче проникає крізь отвори важелів коробки передач, раздатки, педального вузла і ще казна-які.Можна, звичайно, спробувати закласти їх різними гумовотехнічними виробами одночасно з перевіркою ущільнень дверей, але повної гідроізоляції ви все одно не доб'єтеся.

Набагато корисніше натягнути сітку під стелею багажного відділення, під яку запихається суха змінний одяг - буде в що переодягнутися після купання.


І наостанок


Слід пам'ятати, що намоклі після броду гальма і зчеплення малоефективні, і відповідно розраховувати поведінку позашляховика.

Так, і не забувайте золоте правило: не знаючи броду - не лізь у воду!

Категорія: Статі | Додав: mobitehnika (15.04.2011)
Переглядів: 692 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
<
Фестиваль 2012
Південний буг GPS
Погода
Тростянец
Copyright MyCorp © 2017